Ústřední úkoly CCM a jak se řeší …
Na základě našich dlouholetých zkušeností v oboru zde uvádíme hlavní úkoly a výzvy současné problematiky CCM. S naší Serie M/ pak představujeme vynikající, perspektivní řešení. Proč jsou technologicky na špici? Co z toho budete mít vy a vaše společnost? Přečtěte si sami.
Customer Communication
Management (CCM)
Dnešní zákazníci jsou digitálně propojení, mobilní a znají své požadavky. Oslovit je můžete pouze pomocí kvalitní a individuální komunikace se zákazníky. A to lze vytvořit pouze s výkonným systémem CCM, jako je Serie /M.
CCM pro SAP
Co takhle jednoduše integrovat design a rozvržení výstupů SAP do korporátního designu firemní komunikace? Místo časově náročného programování SAP. Zde se dozvíte, jak to udělat s pomocí Serie /M.
Omnichannel
Output Management
Chcete, aby vaši zákazníci měli při kontaktu s vaší společností pozitivní zkušenosti! Rozhodující roli přitom hraje oslovení ve správný čas a správným tónem na správném kanálu/prostředku. Naše M/OMS to dokáže.
Údržba / Správa
Výkon systému CCM je jedna věc, jeho konfigurace a zvládnutí souvisejících procesů a složitých závislostí je věc druhá. M/Workbench byl pro tento úkol – a pro lidi, kteří s ním pracují – optimalizován.
Vytváření dokumentů / Content Composition
V komunikaci vždy záleží na relevantním obsahu. Náš M/TEXT má více než 40 let zkušeností s tím, jak využít všechny dostupné zdroje, jak je nakonfigurovat a sestavit podle situace, a to se vyplatí.
Máme pro vás řešení!
Vedoucí v Output Managementu
Vysoce výkonná správa výstupů, kterou lze bezproblémově integrovat do jakéhokoli ekosystému: Rádi vám ukážeme, jak naše produkty používat, aby vyhovovaly vaší situaci.
Případová studie
Serie M/ v nejmodernější Container-Technologii u společnosti Raiffeisen Švýcarsko.
Služba zpětného volání pro vaše dotazy