Jak se z odborných znalostí specialistů stane zákaznická komunikace
Požadavky jsou široké: Technické know-how každého oddělení musí být neustále k dispozici pro komunikaci se zákazníky. Pokud je nalezen jednoduchý způsob, jak tyto zákaznicky orientované a praktické odborné znalosti (aktuální právní situace, nové požadavky, nový potenciál atd.) rychle, efektivně a přímo přenést do IT řízených komunikačních procesů, bude z toho přímý užitek pro komunikaci se zákazníky . Informace jsou vždy aktuální a spolehlivé a výsledkem je pozitivní zákaznická zkušenost.
Redakční systém
M/TEXT TONIC Content Hub je redakční systém, který propojuje odborný svět se světem IT. Je zaměřen na technické editory a specialisty, kteří s jeho pomocí mohou snadno převádět své znalosti do Contentu – ve formě textových zdrojů (modulů/šablon), které lze okamžitě použít v komunikačních procesech. Systém ovládáte ve snadno srozumitelném M/TEXT Editoru. Tak M/TEXT TONIC Content Hub zpřístupňuje všechny funkce redaktorům jednoduchým způsobem, aby bylo možné vytvářet úplné/sofistikované zdroje z hlediska obsahu, formy a funkce:
Je důležité, aby se redaktoři pohybovali stále v rámci oprávnění, které jim techničtí administrátoři udělili v rámcových předlohách. Tak je zajištěno, že jsou dodrženy veškeré CD pokyny a změny jsou prováděny pouze tam, kde jsou povoleny.
Současně zdroje vytvořené přes Content Hub splňují veškeré relevantní požadavky na verzování a koordinovanou distribuci softwaru (deployment). Tím Mtext Tonic Content Hub nabízí odbornému světi jednoduchý přístup do světa IT ve smyslu efektivního a agilního využití jeho potenciálu. To zlepšuje komunikaci, péči o zákazníky, loajalitu zákazníků a úspěch firmy.