Efektivní organizace cíleného přístupu k zákazníkům
Současné změny v oblasti médií a komunikace představují existenční úkoly pro společnosti a organizace s velkým objemem (obchodně relevantní) komunikace. Pro úspěšný přístup k zákazníkům a jejich dlouhodobou loajalitu je třeba splňovat stále vyšší komunikační standardy – z hlediska kvality, rychlosti reakce, flexibility a rozsahu.
Řešení? Serie M/ od společnosti kwsoft®
Takové výzvě lze čelit pouze s výkonným systémem řízení komunikace se zákazníky CCM. Funguje jako centrum komunikačních procesů a zahrnuje čtyři základní funkce:
Serie M/ je takovým CCM-systémem pro bezpečné a efektivní vytváření individualizované a relevantní komunikace se zákazníky. Konečným cílem je automatický proces ve všech 4 fázích – bez jakékoli lidské interakce. Pokud je lidský zásah/rozhodování nevyhnutelné, Serie M/ minimalizuje tuto námahu tím, že přebírá všechny rutinní úkoly a uživatelsky přívětivé ovládání v editoru (použitelnost).
Co tvoří výkonné CCM řešení?
Komplexní zpracování dat
Základem relevantní komunikace jsou individuální údaje o příjemcích. Tato data jsou však často distribuována v různých systémech nebo databázích (CRM, databáze produktů, řízení procesů, řízení vstupů atd.). Proto hraje rozhodující roli napojení CCM na okolní systémy a procesy. Serie M/ má unikátní rozsah rozhraní, aby byla schopna komunikovat se všemi relevantními okolními systémy.
Na obsahu záleží!
Čím více je obsah individualizovaný pro jednotlivé zákazníky (marketing one-to-one), tím je sdělení pro příjemce relevantnější. Zanechává v nich pozitivní zkušenost neboli „zákaznickou zkušenost“, navazuje úspěšnou komunikaci se zákazníky a posiluje jejich loajalitu.
M/TEXT, Content Manager Serie M/ tento princip ovládá až do nejmenších textových prvků a variant. Technika typických stavebních bloků produktu je založena na opakovaně použitelných prvcích, které jednotlivě a podrobně řídí obsah, rozvržení a výstup. Vzniká tak individuální oslovení specifické pro cílovou skupinu, které příjemce osloví a vytvoří pozitivní zákaznickou zkušenost, úspěšnou zákaznickou zkušenost.
Omnichannel Output
V procesu CCM se obvykle až na samém konci, v okamžiku výstupu, rozhoduje o tom, zda je v závislosti na situaci/profilu zákazníka obsah prostřednictvím
distribuován.
Serie M/ nabízí takovou flexibilitu při zpracování a výstupu na základě interního základního formátu nezávislého na formátu. Obsahuje veškerý obsah, data, metadata a pokyny k rozvržení shromážděné během procesu vytváření ve strukturované podobě. Takto lze z tohoto jednoznačně uloženého formátu vytvářet libovolné varianty obsahu a výstupní formáty.
Bezpečnost investic, technologie orientovaná na budoucnost
Rostoucí individuální požadavky, stejně jako globalizované trhy a celosvětové podnikové struktury s sebou přinášejí řadu požadavků, které ovlivňují architekturu a technologii systému CCM.
Společnost kwsoft® je jediným německým poskytovatelem komplexního řešení CCM v technologii Java EE nebo kontejnerové technologii z jednoho zdroje. Renomovaní zákazníci se na tuto strategii spoléhají již více než 40 let, protože využívají výhod, které jim přináší
Související témata
Na špičce v řízení výstupů
Vysoce výkonná správa výstupů, kterou lze bezproblémově integrovat do jakéhokoli ekosystému: Rádi vám ukážeme, jak naše produkty používat, aby vyhovovaly vaší situaci.
M/OMS
Náš produkt pro všechny výstupní formáty
Naše reference
Přehled našich referencí
Špičkové technologie
Na čem stavíme naše řešení.
M/TEXT
Vytváří vše, co je dnes potřeba pro prvotřídní obchodní komunikaci v digitální nebo fyzické podobě.
M/Workbench
Efektivní a uživatelsky přívětivá správa všech produktů.