Jak se vaše zpráva dostane k příjemci a jak vytvoříte přesvědčivý zákaznický zážitek na všech kanálech.
Po vytvoření obsahu je dalším krokem v procesu CCM, u systému správy výstupů (OMS) „na příjemce orientované“ odesílání individuálně nakonfigurovaného obsahu. Cílem je, aby zákazník nebo zájemce dobře rozpoznal sdělení v každodenní záplavě informací a vnímal je pozitivně. Takto se vytváří pozitivní zákaznická zkušenost.
Systém správy výstupů
Úkoly OMS
Hlavním úkolem systému pro správu výstupů je doručit obsah příjemcům ve správné formě na správném kanálu a ve vhodném uspořádání (CD), aby se vytvořila udržitelná zákaznická zkušenost.
Systém řízení výstupů hraje důležitou roli také při optimalizaci interních pracovních a organizačních procesů. Celopodnikové řešení sdružuje veškerý obsah vytvořený ve firmě jako centrální centrum a proměňuje jej v úspěšnou komunikaci se zákazníky. Můžete tak využít všechny možnosti optimalizace procesů a nákladů.
Úkoly, které systém správy výstupů provádí na základě obsahu, který obdrží, a souvisejících údajů o zakázce, jsou odpovídajícím způsobem různorodé.
S takovým systémem řízení výstupů jste schopni realizovat a efektivně provozovat komunikaci, která je řízena do posledního detailu pro každého jednotlivého zákazníka. To je předpokladem pro vytvoření pozitivní zákaznické zkušenosti a posílení loajality zákazníků.
Z interního pohledu oddělení je naopak systém řízení výstupů prakticky neviditelný, protože práce je ukončena posledním kliknutím, které ukončí technické zpracování. Systém plní výše uvedené úkoly a zajišťuje úspěšnou firemní image.
Správa výstupů pomocí Serie M/
S M/OMS nabízí firma kwsoft® systém řízení výstupů, který je navržen jako centrální podnikové řešení. Lze jej provozovat jako čisté řešení OMS, které zpracovává širokou škálu vstupních formátů z jiných systémů.
Nejvyšší účinnosti však dosahuje systém M/OMS v kombinaci se systémem vytváření obsahu M/TEXT. Společnost kwsoft® je jediným německým výrobcem, který nabízí řešení CCM, které poskytuje vytváření obsahu a správu výstupů konzistentně v technologii Java EE z jediného zdroje. Tato koncepce homogenního řešení s kontinuálními procesy je na trhu úspěšná již řadu let, protože ve srovnání s heterogenními řešeními s různými vstupními formáty nevyžaduje žádnou konverzi, a nabízí tak řadu výhod.
Výkonnost
Vynikající výkonnost celého procesu
Efektivita
Efektivita, přehlednost a jednotnost díky centrální správě zdrojů
Flexibilita
Maximální flexibilita díky komplexní kontrole dat a obsahu
Není nutná žádná konverze
Žádná konverze a s ní spojené náklady
Vše v jedné ruce
Veškeré komunikační informace o obsahu a výstupu v jednom řešení
Ne vždy je možné realizovat toto jednotné komplexní řešení od objednávky až po výstup. Zde je vhodné doplnit řešení Serie M/ o naše vstupní moduly, aby se všechny objednávky zpracovávaly v M/OMS společně bez ohledu na to, ze kterého systému pocházejí.
Vícekanálový výstup – obsluha všech výstupních kanálů
Architektura produktu M/OMS je navržena tak, aby všechny dokončovací úlohy (třídění, čárové kódy, tiskové formáty atd.) byly řešeny pomocí nezávislých funkčních modulů (rozšíření) nebo jejich kombinací. Rozšíření lze rozšířit, kombinovat a individuálně naprogramovat nad rámec standardního repertoáru – podle vašich specifických požadavků. Tímto způsobem zůstává M/OMS vždy otevřené pro nové výstupní kanály, formáty, funkce, atd.
Pomocí rendereru HTML například M/OMS vytváří responzivní HTML optimalizované pro mobilní zařízení a PDF renderer vytváří také různé podformáty, jako je PDF/A pro archivaci, PDF/VT pro hromadný tisk, PDF pro vytváření vyplnitelných formulářů a PDF/UA pro bezbariérové dokumenty.
Závěr
Řízení výstupů pomocí Serie M/ splňuje všechny požadavky kladené na moderní, vysoce výkonný systém řízení výstupů a je založeno na nejnovější softwarové technologii. Lze jej použít univerzálně pro individuální i hromadné úlohy, které se zpracovávají plně nebo poloautomaticky, nebo pro dávkové úlohy, které produkují miliony stránek s nejvyšším výkonem. Serie M/ pro vás vytváří vysoce kvalitní komunikaci, která vám zajistí úspěšné vystupování u vašich zákazníků a potenciálních zákazníků i zítra.
Kontaktujte naše odborníky a pojďme si společně promluvit o tom, jak můžete pomocí M/OMS vytvořit pro své zákazníky vynikající zákaznickou zkušenost.