CCM pro SAP

Úspěšná komunikace se zákazníkem ze strany SAP s pomocí CCM Serie /M

Profesionální systém CCM, jako je Serie M/, promění vaše SAP data ve zkušenosti zákazníků. Optimalizace komunikace se zákazníky vytváří moderní oslovení specifické pro cílovou skupinu a přivádí zákazníky/zainteresované strany na úspěšnou cestu k zákazníkovi.

Proměníme vaše data v zákaznické zkušenosti

Ať už se jedná o tištěné dokumenty, e-maily, SMS, … Serie M/ zajišťuje, že příjemce je osloven na jeho preferovaném kanálu, ať už se jedná o portál, aplikaci, tisk, archiv atd.

Z podnikatelského hlediska tak Serie M/ řeší dva zásadní úkoly:

  • Optimierung der bestehenden papiergebundenen Kommunikation
  • Aufbau einer Kundenkommunikation für die Zukunft – digital, interaktiv, Omni-Channel.

Proč profesionální CCM?

Protože pouze s pomocí profesionálního systému pro řízení komunikace se zákazníky (CCM), jako je Serie M/, budete schopni dosáhnout základních obchodních cílů:

Zvýšení efektivity

  • Opakované použití předchází nadbytečnosti
  • Centrální zdroje zvyšují kvalitu při sníženém úsilí o údržbu v IT
  • Oddělení obsahu a rozvržení je flexibilní
  • Pracovní postupy a kontroly věrohodnosti přizpůsobené procesům snižují náchylnost k chybám.
  • Řešení pro vyplňování dokumentů a elektronický podpis optimalizují vaše obchodní procesy

Posílení loajality zákazníků

  • Dokonalý individuální přístup k zákazníkům - s využitím všech dostupných dat
  • Přesně padnoucí, srozumitelná komunikace, která oslovuje
  • Oslovování zákazníků kanálem, který příjemce upřednostňuje.
  • Nezaměnitelný vzhled, který vzbuzuje důvěru - systém podporuje důsledně prezentovaný firemní design.

Zajištění budoucí bezpečnosti

Nastavte směr budoucnosti pomocí nejmodernějších technologií:

  • Návrh šablony podle deklarativního principu a WYSIWYG
  • Podpora formátů ZUGFeRD a XInvoice
  • Jednoduchý design bezbariérových dokumentů
  • Dynamické dokumenty HTML5 v responzivním designu
Serie M/ se SAP

Proč CCM-řešení od kwsoft?

Výhodou je, že společnost kwsoft se plně soustředí na svou hlavní kompetenci, řízení komunikace se zákazníky. Díky tomu jsme dosáhli nejen technologického prvenství na trhu, ale nabízíme vám také nejdůležitější předpoklady pro úspěšnou realizaci vašeho projektu:

  • Zkušenost
  • Know-how založené na více než 40 letech zkušeností s optimalizací komunikace se zákazníky
  • Kompetentní poradenství a spolupráce v partnerském duchu - to je naše osvědčená zásada.
  • Ať už se jedná o standardní řešení nebo individuální požadavky - naši zkušení konzultanti pro vás najdou to správné řešení.
  • Výkonní a zkušení partneři doplňují Serie M/ o know-how společnosti SAP a mají odpovídající kompetence k řešení.
  • Flexibilita
  • Serie M/ vám nabízí všechny možnosti z jednoho zdroje jako ucelené řešení, od kompozice obsahu až po správu výstupů.
  • V jakémkoli pracovním režimu: Automatizovaný - Dávkový - Interaktivní
  • Možnost práce s více klienty a vícejazyčnost jsou základem pro různé případy použití.
  • Různé datové struktury lze synchronizovat pomocí mapování
  • K dispozici v cloudu nebo v místě instalace
  • Bezproblémová integrace
  • Serie M/ se bezproblémově a v souladu se SOA integruje do stávajícího prostředí IT.
  • Jako specialista na CCM přikládáme velký význam otevřeným rozhraním a volnému propojení.
  • Rozhraní se systémy pro správu verzí, LDAP pro správu rolí a jednotné přihlašování prostřednictvím JAAS.
  • Jednoduché propojení se systémem SAP - časově náročné programování v jazyce SAPScript nebo Smart Forms tak zcela odpadá.

Případy použití SAP

Jak zjednodušit a zrychlit komunikaci pomocí digitálních procesů

A to říká zákazník

„V souvislosti se zaváděním systému SAP pro nás bylo důležité propojit produkty Serie M/ v souladu se SOA. Prostřednictvím dobře strukturovaného a snadno implementovatelného rozhraní webových služeb to fungovalo tak rychle a hladce, že i odpovědný konzultant společnosti SAP řekl: ‚Připojení OMS včetně tvorby dokumentů nebylo nikdy tak snadné!‘ Na know-how v oblasti dokumentů lid9 y Freiburgu se můžete jednoduše spolehnout.“​

Ernst Thiel, vedoucí IT společnosti Grundeigentümer Versicherung i.R. ​

Související témata

Führend im Output Manage­ment

Vysoce výkonná vícekanálová správa výstupů, která se hladce integruje do prostředí IT.

<h2Případová studie eprimo

Přečtěte si celou případovou studii o chytrém vícekanálovém výstupním řešení od společnosti eprimo.

Serie M/

creating communication – na tom můžete postavit komunikaci se zákazníky

Serie M/

Přehled produktů

Služba zpětného volání pro vaše dotazy

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Christel Heusler