Proměňte svá data v zákaznické zkušenosti!
Doba jednotných standardních řešení je pryč – jak pro produkty a služby, tak pro písemnou komunikaci se zákazníky. Dnes jde o vytváření pozitivní zkušenosti na každém místě kontaktu se zákazníkem. Cílem je nejen splnit očekávání cílové skupiny, ale překonat je, aby byl zákazník nejen spokojený a loajální, ale také nadšený značkou a produktem, který bude nosit dál.
Úkol týkající se zkušeností zákazníků
Personalisace & Data
Základem každého jednotlivého přístupu je využití všech dostupných zákaznických, produktových a obchodních údajů, které charakterizují příslušnou transakci, proces.
Závazný, individualizovaný obsah
Aby bylo možné automaticky vytvářet individuální obsah, musí být připravené a autorizované textové moduly flexibilně sestavovány a upravovány.
Dynamicky se přizpůsobuje zákazníkovi, jeho aktuální situaci a transakci tak, aby se příjemce cítil přímo osloven.
Identita v rozmanitosti médií
Kromě atraktivního obsahu hraje stále důležitější roli volba správného komunikačního kanálu, aby byla cílová skupina dostatečně oslovena na svých preferovaných, většinou mobilních zařízeních nebo poštou.
Při vší rozmanitosti kanálů, formátů a rozvržení by měla být identita (CI) společnosti okamžitě rozpoznatelná i v masovém měřítku.
Rychlé a flexibilní reakce
Digitalizace nejen zvýšila rozmanitost médií, ale také nesmírně zrychlila reakční dobu v komunikaci.
Očekávání se změnila; každý, kdo se ptá e-mailem, nechce čekat několik dní na odpověď v dopise.
Řešení – CCM s pomocí Serie M/
Serie M/ – API
Výrazná strategie rozhraní umožňuje přijímat, shromažďovat a zpracovávat data v běžných formátech (XML, Json atd.) z jakéhokoli systému, jako je CRM, ERP, správa vstupů, specializované aplikace atd.
Serie M/ – vytváření obsahu
M/TEXT používá dynamické šablony, s jejichž pomocí lze flexibilně kombinovat proměnná data a připravené textové prvky a upravovat je do nejmenších detailů z hlediska obsahu, logiky, rozvržení a grafiky.
Serie M/ – Omnichannel Output
M/OMS, Omnichannel Output Management Serie M/ má na konci procesu CCM všechny potřebné informace, aby mohl požadovanému kanálu dodat obsah na míru ve správném formátu. Centrálně spravované zdroje zajišťují soulad s firemním designem na každém výstupním kanálu.
Serie M/ – Output = Input
M/OMS vám nabízí mnoho možností, jak urychlit, zbezpečnit a zpříjemnit dialog s cílovou skupinou.
Vyhněte se diskontinuitě médií prostřednictvím
Serie M/ patří k technologicky špičkovým systémům CCM na trhu a nabízí všechny možnosti, jak přizpůsobit komunikaci se zákazníky současným i budoucím požadavkům a splnit požadavky CXM na moderní a kvalitní komunikaci se zákazníky. Úspěšná komunikace se zákazníky vytváří důvěru a posiluje loajalitu zákazníků – základ vašeho budoucího obchodního úspěchu.
Služba zpětného volání pro vaše dotazy
