Jsme softwarový dům orientovaný na řešení a kromě úspěšné implementace hraje rozhodující roli také bezproblémový každodenní provoz našich aplikací CCM.

Proto klademe velký důraz na efektivní a kompetentní centrum podpory, které odborně analyzuje a spolehlivě řeší dotazy a problémy našich zákazníků. Tyto služby jsou poskytovány na základě obecných smluv o údržbě a v případě potřeby je lze specifikovat individuálně pro každého zákazníka (SLA/SLR).
Pro komunikaci používáme webový systém ticketů, který umožňuje centrální přístup ke všem důležitým informacím a kdykoli poskytuje informace o aktuálním stavu zpracování. To, že naši zákazníci cítí, že jsou u nás se svými dotazy v dobrých rukou, pravidelně potvrzují na našem každoročním expertním dni a také v našem online průzkumu mezi zákazníky.

Související témata
Potřebujete poradit v oblasti CCM?
Chcete optimalizovat, rozšířit nebo technologicky vylepšit své řešení CCM? Pak jsou naši konzultanti ti praví, kteří vždy najdou řešení…
Znáte již kwconnect?
To je náš zákaznický a partnerský portál s exkluzivními informacemi o Serie M/ a našich službách. Najdete zde cenné tipy a doporučení, aktuální nabídky a propagační akce atd.
Služba zpětného volání pro vaše dotazy
