INOVIO

Společnost INOVIO GmbH se sídlem v Kolíně nad Rýnem se specializuje na digitální komunikaci se zákazníky. Od svého založení INOVIO vyvíjí řešení na míru, která pomáhají firmám optimalizovat a automatizovat procesy komunikace se zákazníky. Společnost INOVIO začínala a rozvíjela se jako specialista v oblasti řízení výstupů. Zde podporuje společnosti při optimalizaci tvorby, zpracování a distribuce dokumentů.

Služby

Optimalizace komunikace se zákazníky

INOVIO začíná důkladnou analýzou stávajících procesů a systémů zákazníka v souvislosti s komunikací se zákazníky. V oblasti řízení výstupů to zahrnuje například vyhodnocení tvorby, zpracování a distribuce dokumentů, jakož i identifikaci problémů, úzkých míst a možností optimalizace.

Zvýšení efektivity komunikace se zákazníky

Na základě výsledků analýzy INOVIO vyvíjí strategie pro optimalizaci komunikace se zákazníky. To může zahrnovat automatizaci manuálních úkolů, zavedení efektivních pracovních postupů a racionalizaci procesů s cílem zvýšit produktivitu a efektivitu.

Špičkové odborné znalosti projektu

INOVIO podporuje zákazníky při výběru a implementaci technologií a systémů pro komunikaci se zákazníky. To zahrnuje například řešení pro komunikaci se zákazníky, jako je Serie M/ od kwsoft®. V závislosti na výběru lze provádět aktualizace, migrace a nové implementace. Pro dosažení maximálního úspěchu s vámi INOVIO spolupracuje na plánování, strukturování a monitorování jednotlivých fází projektu.

Právní jistota a ochrana údajů ve všech procesech

INOVIO zajišťuje, aby procesy komunikace se zákazníky byly v souladu s platnými právními požadavky a předpisy o ochraně osobních údajů. To zahrnuje vypracování směrnic a postupů pro bezpečnost dat, ochranu dat a dodržování předpisů.

Analýzy výkonnosti pro lepší přístup k zákazníkům

Po zavedení optimalizací INOVIO spolupracuje se zákazníkem na průběžném sledování, měření a zlepšování procesů komunikace se zákazníky. To zahrnuje provádění výkonnostních analýz, shromažďování zpětné vazby a přizpůsobování strategií a technologií tak, aby bylo dosaženo co nejlepších výsledků.

Služba zpětného volání pro vaše dotazy

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Christel Heusler