
Společnost Babiel GmbH byla založena v roce 1991 jako nezávislá dceřiná společnost CONET Technologies Holding GmbH a podporuje své zákazníky při vývoji a vysoce dostupném provozu digitálních infrastruktur pro řešení řízení zákaznické a občanské zkušenosti.
Služby
Konzultanti v oddělení komunikace se zákazníky a řízení výstupů společnosti Babiel jsou speciálně certifikováni pro produkty Serie M/ a M/TEXT TONIC a mají zkušenosti s převodem více než 75 000 šablon dokumentů. Společnost Babiel podporuje své zákazníky ve všech fázích jejich projektu komunikace se zákazníky – ve vybraných bodech nebo na konci celého projektu – od koncepce až po bezpečný provoz:
- Konzultační a architektonické služby na rozhraní mezi obchodními požadavky a výstupními a korespondenčními scénáři.
- Posouzení stávajících prostředí systémů pro správu výstupů
- Analýzy dokumentů v kontextu nových obchodních a výstupních požadavků
- Řízení a koordinace projektů až po celkovou odpovědnost
- Podpora implementace a migrace na základě osvědčených metod a postupů
Provoz systému Serie M/ v německém datovém centru
Společnost Babiel se zaměřuje na provoz digitálních řešení komunikace se zákazníky. Její zákazníci kladou na provoz svých systémů nejvyšší nároky. Systémy jsou provozovány výhradně z Německa. Vždy v souladu s DSGVO, GDPR a zcela bezpečné, certifikované podle IT-Grundschutz BSI od roku 2007. Datová centra Babiel i základní procesy a služby jsou každoročně auditovány německým Spolkovým úřadem pro bezpečnost informací (BSI). Na vyžádání jsou služby poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu v souladu s ITIL v Düsseldorfu. Tuto službu využívají například systémy spolkových vlád a ministerstev v Německu a Rakousku.
Služba zpětného volání pro vaše dotazy
