S pomocí Serie M/
Od dat k optimalizaci
Business analytics nebo business intelligence BI označuje strategie a procesy pro sběr, vyhodnocování a prezentaci distribuovaných a nehomogenních podnikových a tržních dat. Tímto způsobem lze získat pro úspěch důležité poznatky o stavu, potenciálu a perspektivách podniku, které podporují rozhodování managementu na základě faktů.
Co je třeba vědět o Business Intelligence
Business Intelligence ve službách komunikace se zákazníky
Cílem těchto analýz BI je obvykle snížení nákladů nebo zvýšení tvorby hodnoty. Procesy a postupy CCM představují zásadní faktor úspěchu společnosti, a proto poskytují cenné informace pro budoucí rozhodnutí a optimalizační přístupy. V celém procesu tvorby komunikace se zákazníky – od tvorby obsahu až po správu výstupů.
Snížení nákladů
Zvýšení tvorby hodnoty
Příspěvek Serie M/ k analýze BI
Serie M/
řídí a organizuje celý proces zpracování dokumentů od
vytváření obsahu až po Output Management. Proto lze v každé fázi procesu zachytit, shromáždit a zpřístupnit k analýze podrobná data a metadata:
Identifikace a využití optimalizačního potenciálu
Následující příklad má ukázat, jaké poznatky může poskytnout analýza procesních dat ze Serie M/ a jaká konkrétní opatření ke zlepšení z ní lze odvodit.
Stavební bloky jsou opakovaně použitelné prvky obsahu Serie M/, které mohou obsahovat text, grafiku, logiku a rozvržení. Hrají ústřední roli v efektivní organizaci procesů tvorby obsahu, zejména pokud jde o interakci s uživateli.
Serie M/ poskytuje k tomuto účelu řadu různých procesních údajů.
Které stavební bloky byly v dokumentu použity jak často a v jakém jazyce?
Jak často se měnil standardní text?
Které stavební bloky, které nejsou součástí šablony, byly přidány?
Jak často a na jakou pozici byly přidávány texty/údaje v režimu volného textu?
Například, které volitelné grafické prvky byly použity při správě bílých míst a jak často?
A mnoho dalšího
Vyhodnocení těchto údajů za reprezentativní období poskytuje cenné poznatky o tom, jak lze lépe konfigurovat a optimalizovat šablony, stavební bloky a procesy, aby se urychlil celkový proces a zlepšila kvalita obsahu. Například prostřednictvím
optimalizace standardních textů tak, aby se musely co nejméně měnit, zákazník jim lépe rozuměl a v call centru bylo méně dotazů.
Kdo a jak často používá volné psaní textu? Lze čas strávený touto činností zkrátit pomocí vhodných šablon?
Identifikujte stavební bloky, které se používají málo nebo se nepoužívají, abyste je mohli vyřadit z inventáře nebo je začlenit do jiných stavebních bloků.
Sledování používání a úspěšnosti správy bílých míst.
Příklad ukazuje obrovský optimalizační potenciál těchto dat, zejména pokud jsou vyhodnocována a interpretována společně s doplňkovými zdroji v rámci analýzy BI. Serie M/ poskytuje řadu dalších procesních údajů, které vám pomohou vylepšit vaše CCM-procesy.