Zvyšující se nároky na komunikaci
Pojišťovny, které dnes používají SAP, se často nacházejí v podobné situaci. Obsluhují velké množství koncových zákazníků se stále rostoucími nároky na komunikaci se zákazníky, které přesahují možnosti tiskových řešení integrovaných v systému SAP.
Vývoj posledních let v oblasti komunikace se zákazníky s sebou totiž přináší nejen příležitosti, ale také výzvy. Na jedné straně se komunikační kanály, jako je e-mail a zákaznické portály, díky digitalizaci stále rozvíjejí a na druhé straně pojišťovny čelí výzvě, jak oslovit různé generace s různými preferencemi.
Výsledek: izolovaná řešení
Aby tomu bylo učiněno zadost, využívají společnosti – často historicky vyspělé – několik systémů. Kromě technologií SAP (například SAPscript a Smart Forms) se obvykle používají i další systémy pro správu textu a výstupů. Vzniká tak heterogenní prostředí IT systémů s několika izolovanými řešeními, například jedním pro dávkové zpracování a jiným pro interaktivní tvorbu.
Aby byl zajištěn jednotný vzhled všech systémů, vyžaduje to vysokou úroveň údržby, která je spojena s vysokými náklady. Kromě toho musí mít zaměstnanci komplexní a specifické systémové know-how pro různá řešení a někdy chybějící rozhraní mezi systémy brání hladkému průběhu komunikačních procesů.
SAP pro pojišťovnictví s pomocí Serie M/ und msg
Harmonizace komunikace ze systému SAP
Společně s naším partnerem msg vám nabízíme řešení, jak uniknout tomuto scénáři a úspěšně navrhnout komunikaci se zákazníky ze systému SAP, stejně jako z jiných používaných řešení. Základem je jedinečná kombinace odborného know-how z dlouholeté praxe v pojišťovnictví a technických znalostí pro integraci systému CCM pomocí Serie M/ do SAPu.
Řešení je zřejmé: centrální systém pro všechny procesy. Serie M/ nabízí potenciál pro zpracování hromadných zakázek s vysokým výkonem, efektivní organizaci individuální korespondence a zároveň zaručuje plnou flexibilitu výstupních kanálů.
Abychom zajistili, že tyto možnosti bude možné využívat i v rámci systému SAP, vyvinuli jsme společně s msg standardizovanou metodu, která umožňuje moderní komunikaci se zákazníky ze specializovaných pojišťovacích systémů založených na systému SAP.
Editor M/TEXT TONIC nabízí zcela nové možnosti vytváření individuální korespondence ze systému SAP. Stávající data se přenášejí ze systému SAP do Serie M/ a koncový uživatel je dynamicky doplňuje pomocí funkcí moderního editoru HTML5. To ušetří nejen obrovské množství času ve srovnání s běžnými metodami se šablonami Wordu nebo kopírováním a vkládáním.
Kromě toho lze bezpečnost procesu zajistit konfigurací editoru a nastavením oprávnění.
Systémy jsou často tak dobré, jak dobří jsou lidé, kteří je obsluhují, a to vyžaduje specifické know-how. Často jsou tyto znalosti rozděleny mezi několik lidí, zejména pokud se používá několik systémů, z nichž některé jsou již letité. Aby se toto obešlo, umožňuje Serie M/ s produktovou řadou TONIC jednoduché vytváření a údržbu šablon.
Pokud si přejete, msg může tyto úkoly převzít za vás pomocí „output@msg“. Za tímto účelem nyní vyškolila více než 50 odborníků v oblasti Serie M/ a certifikovala je v systému TONIC.
Transformace S/4HANA v současné době vyvolává nejistotu u mnoha zákazníků společnosti SAP. O to důležitější je používat řešení, na které se lze spolehnout.
Integrace Serie M/ do SAP for Insurance Suite je založena na standardizovaném výchozím bodu pracovní plochy pro tisk. To znamená, že body rozšíření lze v rámci systémů SAP ERP a S/4HANA používat bez úprav a bez nutnosti vydání.
Místo toho, abyste pracovali podle principu SAP „vystřel a zapomeň“, získáte díky integraci Serie M/ možnost sledovat stav své komunikace.
Použití centrálního systému řízení výstupů pro veškerou komunikaci se zákazníky zároveň zvyšuje sledovatelnost všech výstupních kanálů vaší společnosti.
Komunikace se zákazníky je vlajkovou lodí vaší společnosti, a proto musí být srozumitelná, jasná a přitažlivá. Aby to bylo možné zajistit a také se připravit na budoucí požadavky marketingu, nabízí Serie M/ potřebnou flexibilitu při navrhování šablon.
Vysoká míra opakovaného použití šablon také zkracuje reakční dobu při změnách a zkracuje dobu uvedení nových produktů na trh.
Architektura a rozhraní
Připojením Serie M/ a integrací klienta TONIC do systému SAP prostřednictvím postupu vyvinutého společností msg jsou standardní rozhraní pojistných modulů SAP (FS-CD, FS-PM, …) a modulů Serie M/ harmonizována.
Díky modernímu rozhraní API založenému na systému SAP a důsledné snaze o přístup orientovaný na služby je spojení, a tím i komunikace se zákazníky, jisté i v budoucnosti.
„Se společností kühn & weyh úzce spolupracujeme na různých projektech již řadu let. Vzhledem k velmi dobré předchozí spolupráci v oblasti řízení výroby a současné poptávce na trhu je pro nás strategické partnerství mezi společnostmi msg a kühn & weyh logickým vyústěním.“
Axel Stein – Manažer obchodního oddělení, Solution Consulting, msg
Související témata
Eine Lösung aus M/Ecosystem
Náš partner pro řešení Partner msg
value – inspired by people