Moderní komunikace se zákazníky pomocí SAP pro pojišťovnictví

Zvyšující se nároky na komunikaci

Pojišťovny, které dnes používají SAP, se často nacházejí v podobné situaci. Obsluhují velké množství koncových zákazníků se stále rostoucími nároky na komunikaci se zákazníky, které přesahují možnosti tiskových řešení integrovaných v systému SAP.

Vývoj posledních let v oblasti komunikace se zákazníky s sebou totiž přináší nejen příležitosti, ale také výzvy. Na jedné straně se komunikační kanály, jako je e-mail a zákaznické portály, díky digitalizaci stále rozvíjejí a na druhé straně pojišťovny čelí výzvě, jak oslovit různé generace s různými preferencemi.

Výsledek: izolovaná řešení

Aby tomu bylo učiněno zadost, využívají společnosti – často historicky vyspělé – několik systémů. Kromě technologií SAP (například SAPscript a Smart Forms) se obvykle používají i další systémy pro správu textu a výstupů. Vzniká tak heterogenní prostředí IT systémů s několika izolovanými řešeními, například jedním pro dávkové zpracování a jiným pro interaktivní tvorbu.

Aby byl zajištěn jednotný vzhled všech systémů, vyžaduje to vysokou úroveň údržby, která je spojena s vysokými náklady. Kromě toho musí mít zaměstnanci komplexní a specifické systémové know-how pro různá řešení a někdy chybějící rozhraní mezi systémy brání hladkému průběhu komunikačních procesů.

SAP pro pojišťovnictví s pomocí Serie M/ und msg

Harmonizace komunikace ze systému SAP

Společně s naším partnerem msg vám nabízíme řešení, jak uniknout tomuto scénáři a úspěšně navrhnout komunikaci se zákazníky ze systému SAP, stejně jako z jiných používaných řešení. Základem je jedinečná kombinace odborného know-how z dlouholeté praxe v pojišťovnictví a technických znalostí pro integraci systému CCM pomocí Serie M/ do SAPu.

  • Sjednocení výstupů

Řešení je zřejmé: centrální systém pro všechny procesy. Serie M/ nabízí potenciál pro zpracování hromadných zakázek s vysokým výkonem, efektivní organizaci individuální korespondence a zároveň zaručuje plnou flexibilitu výstupních kanálů.

Abychom zajistili, že tyto možnosti bude možné využívat i v rámci systému SAP, vyvinuli jsme společně s msg standardizovanou metodu, která umožňuje moderní komunikaci se zákazníky ze specializovaných pojišťovacích systémů založených na systému SAP.

  • Interaktivní vytváření dokumentů

Editor M/TEXT TONIC nabízí zcela nové možnosti vytváření individuální korespondence ze systému SAP. Stávající data se přenášejí ze systému SAP do Serie M/ a koncový uživatel je dynamicky doplňuje pomocí funkcí moderního editoru HTML5. To ušetří nejen obrovské množství času ve srovnání s běžnými metodami se šablonami Wordu nebo kopírováním a vkládáním.

Kromě toho lze bezpečnost procesu zajistit konfigurací editoru a nastavením oprávnění.

  • Menší nároky na údržbu / péči

Systémy jsou často tak dobré, jak dobří jsou lidé, kteří je obsluhují, a to vyžaduje specifické know-how. Často jsou tyto znalosti rozděleny mezi několik lidí, zejména pokud se používá několik systémů, z nichž některé jsou již letité. Aby se toto obešlo, umožňuje Serie M/ s produktovou řadou TONIC jednoduché vytváření a údržbu šablon.

Pokud si přejete, msg může tyto úkoly převzít za vás pomocí „output@msg“. Za tímto účelem nyní vyškolila více než 50 odborníků v oblasti Serie M/ a certifikovala je v systému TONIC.

  • Jistota budoucnosti

Transformace S/4HANA v současné době vyvolává nejistotu u mnoha zákazníků společnosti SAP. O to důležitější je používat řešení, na které se lze spolehnout.

Integrace Serie M/ do SAP for Insurance Suite je založena na standardizovaném výchozím bodu pracovní plochy pro tisk. To znamená, že body rozšíření lze v rámci systémů SAP ERP a S/4HANA používat bez úprav a bez nutnosti vydání.

  • Sledovatelnost a monitorování

Místo toho, abyste pracovali podle principu SAP „vystřel a zapomeň“, získáte díky integraci Serie M/ možnost sledovat stav své komunikace.

Použití centrálního systému řízení výstupů pro veškerou komunikaci se zákazníky zároveň zvyšuje sledovatelnost všech výstupních kanálů vaší společnosti.

  • shapes-solid
    Flexibilita rozvržení a zabezpečení

Komunikace se zákazníky je vlajkovou lodí vaší společnosti, a proto musí být srozumitelná, jasná a přitažlivá. Aby to bylo možné zajistit a také se připravit na budoucí požadavky marketingu, nabízí Serie M/ potřebnou flexibilitu při navrhování šablon.

Vysoká míra opakovaného použití šablon také zkracuje reakční dobu při změnách a zkracuje dobu uvedení nových produktů na trh.

vytváříme komunikaci

Architektura a rozhraní

Připojením Serie M/ a integrací klienta TONIC do systému SAP prostřednictvím postupu vyvinutého společností msg jsou standardní rozhraní pojistných modulů SAP (FS-CD, FS-PM, …) a modulů Serie M/ harmonizována.

Díky modernímu rozhraní API založenému na systému SAP a důsledné snaze o přístup orientovaný na služby je spojení, a tím i komunikace se zákazníky, jisté i v budoucnosti.

„Se společností kühn & weyh úzce spolupracujeme na různých projektech již řadu let. Vzhledem k velmi dobré předchozí spolupráci v oblasti řízení výroby a současné poptávce na trhu je pro nás strategické partnerství mezi společnostmi msg a kühn & weyh logickým vyústěním.“

Axel Stein – Manažer obchodního oddělení, Solution Consulting, msg

Související témata

Eine Lösung aus M/Ecosystem

Náš partner pro řešení Partner msg

value – inspired by people

Náš partner pro řešení SAP

Služba zpětného volání pro vaše dotazy

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Christel Heusler